Gra magnetyczna The Purple Cow - Martinetti
Gra magnetyczna The Purple Cow - Martinetti
Gra magnetyczna The Purple Cow - Martinetti
Gra magnetyczna The Purple Cow - Martinetti
Gra magnetyczna The Purple Cow - Martinetti
Gra magnetyczna The Purple Cow - Martinetti
Gra magnetyczna The Purple Cow - Martinetti
Gra magnetyczna The Purple Cow - Martinetti
Gra magnetyczna The Purple Cow - Martinetti
Gra magnetyczna The Purple Cow - Martinetti
Gra magnetyczna The Purple Cow - Martinetti

Gra magnetyczna The Purple Cow - Martinetti

7290019486008
7290019486008

Gra magnetyczna The Purple Cow - Martinetti
Wiek: 6-99 lat

Kod EAN: 7290019486008

Proponowana cena detaliczna: 35 PLN

Pośpiesz się! Tylko 104 szt. w magazynie!

Ciekawa propozycja dla osób, które dużo podróżują. Seria gier magnetycznych w mini formacie, zmieści się do każdej torebki. Gra mało waży, dzięki czemu zawsze możemy ją mieć pod ręką. Sprawdzi się podczas czekania na wizytę u lekarza, w dłuższej podróży samochodem czy samolotem. Metalowe pudełko służy nam za planszę, dzięki czemu gabaryt gry ograniczony jest do minimum.

Marinetti to klasyczna gra w kości wywodząca się prawdopodobnie ze Starożytnego Rzymu. Polega na "wspinaniu się" w górę do numeru 12 i najszybszego powrotu do Startu. Gracze przemieszczają się po planszy wykonując zadania matematyczne!  

Instrukcja: 
1. Rozpoczyna młodszy gracz.
2. Każdy z graczy rzuca 3 kośćmi i w kolejności porusza się po planszy do przodu, zgodnie z wyrzuconymi cyframi z kostek.
3. Gracz musi wyrzucić 1, aby przesunąć się do przodu na pierwsze miejsce. Może kontynuować posuwanie się w przód, jeśli ma również 2, a następnie 3.
4. Jeśli podczas swojej tury gracz może poruszyć się do przodu - ponownie rzuca kośćmi. Jeśli kostki nie pozwalają mu na ruch, tura przechodzi na następnego gracza. 
5. Gracze mogą używać cyfr pokazanych na kostkach lub dodawać 2 lub 3 kości na raz. Na przykład: gracz wyrzucił 3, 1, 1 i teraz te cyfry mogą stać się 1, 2 (1+1=2), 3, 4 (3+1=4) lub 5 (1+1+3=5).
6. Należy rzucać wszystkimi trzema kośćmi jednocześnie.
7. Cyfry z kości mogą być użyte tylko raz na jeden rzut.
8. Gdy gracz dotrze do pola "12", odwraca się i w podobny sposób pokonuje drogę w dół planszy do pola "1". 
9. Gracz, który jako pierwszy dotrze do pola "1" - wygrywa.

Cechy gry magnetycznej The Purple Cow:

  • poręczna, małych rozmiarów;
  • zapakowana w metalowe pudełko, służące za planszę;
  • ilość graczy: 2;
  • przeznaczona dla dzieci od 6 roku życia;
  • czas gry: 10-20min;
  • w zestawie znajdują się plansza do gry, 3 kości, 2 magnetyczne pionki;
  • wymiary opakowania: 18 x 10,3 x 1 cm.

     
7290019486008

Opis

Wiek
6 lat +

Specyficzne kody

UPC
1
EAN13
7290019486008
Nowy
  • Minimalna wartość zamówienia 200 PLN
  • Dostawa GRATIS dla zamówień o wartości powyżej 1200 PLN netto
  • Koszt transportu dla zamówień o wartości do 1199 PLN netto - 14 PLN

Masz pytania?  tel. 535 500 913

Komentarze (0)
Na razie nie dodano żadnej recenzji.